NEWS

Vítám Vás na svém novém webu, kde se  můžete dozvědět vice o mě a mé MX Škole.

Po delší pauze a neaktualizaci mého starého webu, jsem se rozhodl pro Vás mé příznivce, fanoušky a partnery znovu naplno rozjet můj osobní web, kde budete moct najít reporty ze závodu, fotky,  výsledky a další různé informace o dění kolem mě.

RTG - přináší skvělé zprávy

[4.12.2015]

Po čtvrtečním kontrolním RTG mám ruku konečně zhojenou a pan dr. Kebrle, kterému patří mé velké díky, je s výsledky hojení spokojený. Tak teď můžu začít se zimní přípravou téměř naplno.

Po 7 měsících už bylo na čase !!!

Od ledna už ale jen se 100% nasazením :)

Spuštěn nový web!!!

Po 7 měsících zpět na motorce

[6.12.2015]

Dneska jsem konečně po 7. měsícich opět seděl na motorce. Opravdu už jsem odpočítaval dny a moc se těšil.

Ruka je samožřejmě slabší, ale vše vypadá skvěle.  Teď můžu zlehka začít , ale od ledna už budu ve 100% nasazení.

101 Riders GALAVEČER

[10.12.2015]

Kde se můžeme potkat?

Další mou plánovanou akcí, které se účastním je 101 Riders GALAVEČER, již tuto sobotu 12.12.2015 od 19h v Terezíně.

Neváhejte a také doražte pokecat, okouknout novou kolekci 101 Riders, popřípadě rovnou něco pořídit pod stromeček.

Těším se tam na Vás!

MX škola

[28.12.2015]

Ahoj všichni, tak jak se vám líbili Vánoční svátky? Mě určitě ano, protože luxusní počasí přálo super podmínkám pro ježdění na motorce. O uplynulé neděli jsem pořádal další trénink pod mým vedením na mé trati . Účast  byla skvělá  a trať také. Za poslední týden na trati byly velmi dobré podminky a po mých tréninkách tam zbyla pěkná řada kolejí v zatáčkách a i na skokách. Tím trať byla technicky náročná a bylo se co učit. Prostě parádní den plný svezení na motorce a nových zkušeností pro žáky.

Trénink v plném proudu

[5.1.2016]

Konečně přišel čas, kdy jsem se mohl pustit naplno do mé zimní přípravy. Co se týče mé ruky, tak to jde správným směrem a můžu mít plnou zátěž. Abych pravdu řekl po 7 měsíční pauze to není zrovna nic jednoduchého.

Přes vánoce a Nový Rok bylo skvělé počasí, které jsem využil jak jsem mohl a jezdil na motorce. Po pár tréninkách přišli takové normální věci jako jsou puchýře, namožené svaly atd. S novým rokem také přišla zima a mráz, ale také začátek fyzické přípravy, která mi nyní jede naplno! Ruka není stále ono, ještě chvíli potrvá než jí pořádně posílím, ale s každým dnem je to lepší a lepší.

Trénink za každého počasí

[17.1.2016]

I když zima a sníh motokrosu zrovna nepřeje, nezoufejte!

Já trénuji na ideálním povrchu.

Nevěřite?

Koukněte na video a přijeďte se sami přesvědčit do mé MX školy :)

Tuto sobotu 23.1. od 12h MX škola

neděle 24.1. od 12h volný trénik

V případě zájmu si nezapomeňte rezervovat své místo.

[20.1.2016]

Tady je malý souhrn k mému testování pneu Maxxis od oficiálního importéra této značky společnosti Megamoto s.r.o. provozovatele obchodu www.megalevnepneu.cz

Přední pneu Maxxcross SM M7307
- vyloženě guma na měkký povrch (písek-bláto)
- gumu jsem testoval na hlinité trati a to na blátě a druhý den na ideálním povrchu -osobně jsem byl překvapený jak držela stopu při příjezdu a průjezdu zatáčky na blátivém povrchu
- na idealním povrchu fungovala také bezchybně a určitě i já po ní vždy při takových podmínkách na trati sáhnu za mě má tento typ jedničku

Zadní guma Maxxcross SI M7312
- univerzální guma (na měkký i ideální povrch)
- má velmi dobrou trakci
- tím bude vhodná i pro dobré starty
- dokáže se poprat na začátku jízdy s bahnitým povrchem a na konci jízdy i se suššími podmínkami -další jedna z gum kterou budu používat

Testovaní bude pokračovat i s jinými typy pneu hlavně podle podmínek na tratích. Můžete vybírat z 12 typů sad což je velmi zajímavé.

Testování pneu MAXXIS
MX KEMP

[30.1.2016]

Ahoj všichni, pro velký zájem a mnoho dotazů týkajících se dalšího mého MX KEMPu přináším pár zásadních informací  ;)

[18.2.2016]

Ahoj, nejbližší akce na které se můžeme potkat je MOTOSALON 2016 v Brně. Najdete mě u stánku mého partnera megalevnepneu.cz, který mi tuto sezonu bude obouvat pneumatiky MAXXIS.

V plánu je autogramiáda a to v pátek 4.3.

A od 15h rozhovor se mnou na podiu pavilon P

Těším se na Vás

MOTOSALON 2016 - BRNO
SVĚT MOTORŮ - záznam reportáže

[24.2.2016]

Kdo to nestihl, zde je záznám reportáže ze Světa Motorů.

Vše o mém návratu po zranění, formě a mé MX škole.

MX KEMP za námi

[15.3.2016]

O uplynulém víkendu jsem pořádal další z mých víkendových MX KEMPů, který již tradičně byl naplněn krátce po vyhlášení termínu. I přes velmi chladné počasí jsme si všichni kemp užili a já se opět mohl podělit o zkušenosti. Krom trénování techniky si jezdci užili MX soutěže o hodnotné ceny od BIKESTRIKE.COM a 101riders.  Všem díky za skvělou atmosféru a parádní víkend.

Rozhovor pro motorkáři.cz

[22.3.2016]

Ahoj, četli jste už můj rozhovor na motorkari.cz?

Neee???

Tak zde se můžete dozvědet jaká byla má nucená pauza, jak se cítím před sezonou a mnoho dalšího.

Představení nových partnerů pro rok 2016

[3.4.2016]

Ahoj zde můžete shlédnout mé video s představením mých nových partnerů pro sezonu 2016 ;)

-FS201

První závody po roční nucené pauze

[11.4.2016]

[removed][removed][removed][removed][removed]

Ahoj všichni, včera jsem po mé nucené roční pauze poprvé startoval na závodech Motul Cupu v Kramolíně. Do první jízdy jsem měl parádní start a dostal se hned do vedení. Po několika kolech jsem se posunul na 2. místo a to si i přes nátlak udržel.

Druhou jízdu jsem začínal ze 3 pozice, zhruba v polovině jízdy se mi podařilo dostat na 2 místo a pár kol před koncem jsem se posunul zpět na 3 místo. a celkově také 3.

Na první závod po tak dlouhé pauze jsem s výsledkem v celku spokojený, byl to velký test mé ruky a momentálně vím co od ní mohu asi tak čekat. Přeci jen to neni 100% ono, ale vše vyřeší čas říkal doktor.

Další závod kde mě můžete potkat je tuto sobotu 16.4. v Pacově. Těším se na Vás

-FS201

Start do nové sezóny se značně komplikuje...

[18.4.2016]

Ahoj všichni, o víkendu jsem se účastnil krajského přeboru v Pacově. Kvalifikaci jsem vyhrál a do 1. jízdy odstartoval na 1. místě a začínal si tvořit náskok. Jelo se mi parádně dokud po pár kolech nepřišel jeden ze sjezdů a opět se ozval můj problém se zraněnou rukou, který poslední dobou řeším a zpočátku se nezdál být až tak vážným.

Ano bohužel jsem nucen přiznat, že s rukou mám vážný problém, který také zapříčinil pád ve zmíněném sjezdu.

Po další konzultaci s mým lékařem mě čekají další různá vyšetření.

V tuto chvíli jsem nucen oznámit, že  na doporučení lékaře nejsem schopen startovat v úvodním závodě seriálů ADAC v Drehně.

A v ohrožení je i můj start na úvodním závodě seriálu

MMČR v Pacově. Definitivní rozhodnutí padne až na základě výsledků vyšetřeních.

Děkuji za podporu všem mým partnerům v tomto nepříznivém a nejistém období a věřím, že bude vše v co nejkratší době fungovat jak  potřebuji :)

Do Pacova jen jako divák :(

[28.4.2016]

Ahoj, vzhledem k tomu, že vzniká mnoho spekulací a dohadů ohledně mých problému s rukou, které jsem zde uveřejnil v předchozí aktualitě, chci teď uvést vše na pravou míru.

Kdo mou kariéru aspoň trochu sleduje ví, že se zlomeninou ruky, kterou jsem si bohužel odvezl 30.5.2015 z Pacova, jsem měl komplikace již z počátku léčení, kdy se zlomenina nehojila a začala se mi uvolňovat výztuha, kterou jsem v ruce měl. Proto jsem místo návratu za řídítka musel podstoupit v září 2015 reoperaci, kdy mi byla výztuha vyjmuta a nahrazena větší a pevnější.

Následná rekonvalescence trvala do prosince, kdy RTG ukázali úplné zhojení a já mohl začít s tréninkem, nejprve fyzickým a poté zhruba od poloviny ledna 2016 i na motorce. Vše se zdálo, že běží dle plánu a já považoval 4 měsíční přípravu před prvními závody za slušnou.

Ruka, samozřejmě zpočátku bolela, ale vše se zlepšovalo a žádné problémy se neprojevovali. Až do března, kdy jsem poprvé během tréninku zaregistroval, že ruka nefunguje jak má a to tak že při určité síle nárazů se otvírá a padá z řídítka. Začal jsem si dávat větší pozor, bohužel se to občas stalo i několikrát během jednoho tréninku. Pak nějakou dobu nic. Nakonec se ruka opět ozvala a to v Pacově na závodech krajského přeboru, kdy se mi otevřela a spadla z řidítka z jednoho sjezdu a vše skončilo pádem. Proto jsem znovu kontaktoval mé lékaře k další konzultaci a vyšetřením. A na základě toho vynechal úvodní závod ADAC v Drehně. A dále se bude vše odvíjet od výsledků všech vyšetřeních.

Což ale neznamená, že na motorku nesmím a proto mě můžete potkávat na tréninkách.

Ovšem dokud nebude vše v pořádku nebudu pokoušet štěstí a riskovat další zranění.

Po dohodě s mým lékařem a partnery jsme se rozhodli v úvodním závodě seriálu MMČR v Pacově tuto neděli nestartovat.

Určitě mě však můžete vidět v depu.

První ADAC za mnou

[24.5.2016]

Ahoj, tak mám za sebou první ADAC této sezóny, který se jel tento víkend v Rakouském Möggers. V kvalifikaci mi na přímý postup chyběla 0.190s, tak jsem jel LAST CHANCE ve které se mi vůbec nepovedl start, takže jsem měl pěknou honičku, začínal jsem z 30 místa, postupovalo 10 + 2 náhradníci. Naštěstí se mi podařilo dotáhnout na 10. místo, které mi zajistilo start v nedělních jízdách. Do 1. jízdy jsem měl opět nepovedený start, ale pomalu jsem se propracovával dopředu a i přes jeden lehčí pád v zatáčce jsem dojel na 28. místě. Start do druhé jízdy nebyl moc lepší, opět jsem musel stahovat, v cíli to bylo 17. místo s kterým jsem byl spokojený. Co se týče tratě, byla velmi náročná pro mou ruku, ale vše se obešlo bez problému, což mě velmi těší a cítím se lépe, protože můžu ruce opět více důvěřovat. Další závod kde mě můžete potkat je za dva týdny MMČR v Kramolíně.

První ADAC za mnou
Krátká ochutnávka z tréninku
Rozhovor pro radio Regina

[26.5.2016]

Ahoj, tak v neděli jsem byl hostem v pořadu Až na dřeň v radiu Regina, kdo neslyšel, zde má možnost :)

Unknown Track - Unknown Artist
00:00 / 00:00
MMČR Kramolín

[6.6.2016]

Ahoj, včera jsem startoval na MMČR v Kramolíně. Na závod jsem se velmi těšil. Kvalifikace pro mě byla trochu chaotická, protože jsem pro technické potíže musel měnit motorku. Nakonec jsem zvladl zajet pouze 11. čas. Start do 1. jízdy jsem měl vydařený, začínal jsem na 5. místě a polovinu jízdy jsem držel tempo s předními jezdci, s čímž jsem byl spokojený. Poté se přede mě dostal Bartoš s Weschtou a tak jsem jízdu dokončil jako 7.. Druhý start v první zatačce nevypadal špatně, ale v druhé zatačce jsem chyboval a stalo mě to několik pozic. Začínal jsem tedy na 11. místě, chvíli mi trvalo chytit spravné tempo, ale vše se zlepšilo a já dojel na 8. místě. Celkově tedy 7. místo a se závodem jsem spokojený.

Příští víkend mě čeká ADAC v Aichwaldu.

ADAC Aichwald

[13.6.2016]

Ahoj tento víkend jsem byl na dalším závodě německého seriálu ADAC v Aichwaldu. Sobotní kvalifikace byla velmi zajímavá a napínavá a začínala s pěknou dávkou deště, který poté ustal. Začínalo se tedy na blátě, ale postupně trať začala vysychat a časy se velmi zrychlovali. Byl to tedy boj až do posledních vteřin. S kvalifikací jsem spokojený a postupoval jsem přímo do nedělního závodu z 12. místa. Jsem rád za postupné kroky ve zlepšení mé formy. Tak uvidíme jak to pujde dál.

Již od sobotního večera se rozpršelo a déšť neustával celou noc. Ráno se tedy celý program měnil v souvislosti se stavem trati a vývojem počasí. Nakonec bylo rozhodnuto, že se odjede 1. jízdy do které jsem byl připraven nastoupit. V předstartovním prostoru nás však opět polilala vydatná dešťová přeháňka a po rychlé poradě s mým teamem jsme se rozhodli do jízdy nenastoupit z důvodu vyhnutí se problémům se zdravím a technikou, abychom neohrozili můj start ve zbytku sezony, protože podmínky na trati byli opravdu extremní.

Tapiobicske, Maďarsko

[20.6.2016]

Ahoj, včera jsem startoval na závodech v Maďarském Tapiobicske. Povrch tratě pisčitý takže trochu změna. Bylo slunečno a 30 stupňu, pravý opak minulého týdne. Do první jízdy jsem měl povedený start a začínal jsem na 2. místě. Po pár kolech mi přestala fungovat spojka, takže mě to stalo několik pozic a dojel jsem 4..

Start do druhé jízdy už tolik povedený nebyl, při tlačenici v první zatáčce mi podklouzlo přední kolo a to znamenalo začatek jízdy z posledního místa. Celou jízdu  jsem se propracovával dopředu a v cili z toho bylo nakonec  5. místo a to i v celkovém pořadí závodu.

Další závod mě čeká za 2 týdny v německu  - ADAC Bielsten.

ADAC Bielstein

[4.7.2016]

O víkendu jsem jel další závod seriálu ADAC MX Masters v Bielsteinu. Na závody jsem se moc těšil, počasí klasické aprilové, slunce, teplo, zima i déšt. Trať se tedy velmi rychle měnila, ale pořadatelé trať stalé upravovali, blato vyhrnovali až se místy začala objevovat skála a kamení, které velmi klouzali. V prvním ranním tréninku jsem měl velmi nepříjemný pád na dvouskoku, zvedalo se mi težce a od té doby jsem se necítil ve své kůži a s tratí jsem se dost pral. V kvalifikaci jsem skončil na 15. místě přestože se mi dařilo každé další kolo zrychlit v průměru o 2s. Úroveň jezdců je opravdu velmi vyrovnaná.

Start do první jízdy se mi moc nevydařil a začínal jsem z 27. místa, v průběhu se mi podařilo dostat na 23. místo a následně byl závod ve 22. minutě předčasně ukončen kvůli važné nehodě jezdce s diváky.

Druhé jízdy byly zrušeny.

Tento víkend se na Vás budu těšit na MMČR v Petrovicích u Karvinné.

- FS201

[12.7.2016]

Ahoj všichni, tak jsem konečně našel chvilku na report z Petrovic, které byli ve znamení typicky letního počasí.  Den začal opravdu zajímavě.  To že na MMČR startují tento rok 4 třídy víte a s tím je také spojený nabitější časový rozvrh celého dne. Což pro tuto sezonu znamenalo, že nám byli zkráceny ranní volné tréninky i kvalifikace. Dříve bývali 30 min., jezdec se tedy opravdu mohl pořádně seznámit s tratí.  Tento rok se musíme spokojit pouze s 15 minutami, v Petrovicích jsme však neměli ani to! Trénink trval pouhých 8 minut, což je opravdu parádní vizitka Úrovně Mezinárodního mistrovství ČR. I na krajském přeboru jsou tréninky delší. Proč? Skluz v časovém rozvrhu! Což vlastně ani nemůže nikoho překvapit, protože je každému na první pohled jasné, že rozvrh je postaven špatně (již od začátku sezony) a dosud si nikdo nedal práci s tím ho upravit. Tréninky začínají v 8:00, 8:15, 8:30, 8:45 žádné „technické“ pauzy.

Zpět k mým výsledkům. Kvalifikace byla velmi vyrovnaná a o tom vypovídali i velmi malé rozdíly v zajetých časech. Já zajel 8. čas se ztrátou na 1. místo 1,8s což beru jako přiměřený výsledek vzhledem k mému návratu po zranění.

Do první jízdy jsem odstartoval okolo 5. místa, následně jezdec přede mnou chyboval což mě přibrzdilo a stálo několik pozic. Po prvním kole jsem tedy začínal z 10. místa celou jízdu se mi nedařilo dostat do rychlejšího závodního tempa a jízdu jsem dokončil na 9. místě s čímž nejsem moc spokojený.

Do druhé jízdy jsem odstartoval na 8. pozici, ale po 3 kolech jsem kvůli technické závadě musel ze závodu odstoupit.

Takže pro mě MMČR v Petrovicích moc uspokojivé nebylo.

Další víkend mě čeká ADAC v Tensfeldu.

- FS201

MMČR Petrovice
ADAC Tensfeld

[20.7.2016]

O víkend jsem odjel další závod seriálu ADAC v Tenfeldu. Trať byla písčitá což pro nás české jezdce není uplně to správné kafe.

Tento povrch u nás sotva najdete, takže připravit se na takový závod není jednoduché. Mým prvním cílem bylo se kvalifikovat.

Což se mi podařilo. Do první jízdy jsem měl v celku vydařený start, ale ve druhé zatáčce mě zastavil pád jezdce přede mnou a já tedy  začínal z 39. tj. předposledního místa. Závod vzhledem k písčitému povrchu byl velmi náročný. A já závod dokončil na 28. místě.

Do druhé jízdy jsem odstartoval na 22. místě a jízdu dokončil na 26. pozici.

Celkově 28 místo .

Výsledek je vzhledem k podmínkám přípravy na závod a mému pomalému návratu po zranění přiměřený.

Byl to další velký test mé ruky, která dostala neskutečně zabrat, ale vše zvládla jak měla z čehož mám radost.

Další závod mě čeká 7.8. MMČR v Kaplici.

MMČR KAPLICE

[8.8.2016]

O víkendu jsem odjel další závod MMČR v Kaplici.

Do první jízdy jsem odstartoval kolem desátého místa a postupně se prokousal na 6.

Do druhé jízdy se mi povedl lépe start a začínal jsem ze třetí pozice, za nedlouho jsem se o jedno místo propadl a zhruba do druhé třetiny si ho držel, poté však přišla celková tuhost a já musel zvolnit abych předešel pádu.

Nakonec z toho bylo 8. místo.

Celkově mám ze zavodu spíše lepší pocity, páč sice pomalu ale vše se snad ubírá spravným směrem.

MMČR VRANOV

[5.9.2016]

Další závod MMČR je za mnou. Vranovská trať byla kvalitně připravená po celý den i přes velmi letní teploty.

Už od rána jsem se cítil na motorce pohodlně. Kvalifikaci se mi podařilo zajet 6. čas se kterým jsem byl spokojený.

Do první jízdy jsem nastupoval s tím, že dobrý výsledek bude zaviset hlavně na dobrém startu, který se mi povedl kolem 3-4. místa, ale ve 3. zatáčce jsem chyboval a to mě stálo několik míst. Cílem jsem projižděl na 8.místě

Do druhé jízdy už start tolik povedený nebyl. Začínal jsem uprostřed starovního pole a postupně se propracovával dopředu. Konec jízdy jsem měl silný a i v posledním kole jsem si vybojoval postup o místo vpřed tedy na 7. pozici.

Teď nasleduje víkendová pauza a dalším závodem je pro mě ADAC v Holzgerlingenu.

MMČR LOKET

[3.10.2016]

Poslední závod MMČR v Lokti mám za sebou. Bohužel nebyl pro mě zrovna úspěšný. Už od minulého týdne mě trápí silné nachlazení, které pro závody není zrovna ideální. Přesto jsem se na závod těšil a trénink  i kvalifikaci se mi jelo parádně.

V kvalifikaci se mi podařilo zajet 5. čas se ztrátou 1s na první místo, s kterým jsem byl spokojený.

Start do první jízdy byl pro mě dramatický a já kvůli technickým problémům s vystrojí startoval s několika vteřinovou ztrátou, tedy z posledního místa. Správná naštvanost mě, ale hnala rychle dopředu a během několika kol jsem se pral o desáté místo. Pak přišla chyba kdy jsem doskočil dvoják a dostal velmi tvrdou ránu do řídítek a ozvala se opět má zraněna ruka! Několik kol jsem bolest rozdýchával, pak se pokusil ještě závodit, ale bohužel to ruka nedovolila.

Do druhé jízdy jsem se rozhodl nenastoupit.

Vše budu konzultovat se svým lékařem a pevně veřím, že to nebude nějaka další komplikace.

Tak mi držte palce.

Maďarsko - družstva

[18.10.2016]

O víkendu jsem odjel svůj poslední závod této sezony v Maďarké Kiskunlacháze, kam si mě pozval na závod družstev team TOTH SUZUKI.

Ve družstvu jsem startoval s  Márkem Szöke, kterého potkávám na MMČR i ADAC  a Márkem Pergelem.

Trať se mi velmi líbila a od rána jsem se cítil velmi dobře. V kvalifikaci se mi pro team podařilo urvat 4. místo.

Do první jízdy jsem měl skvělý start na vedoucí pozici, kterou se mi dařilo držet 5 kol, kdy nakonec překonal Brian Hsu.

V cíli jsem tedy bral 2. místo.

Do druhé jízdy jsem měl vydařený start, bohužel jsem se hned v prvních zatáčkách zasekl o jezdce přede mnou.

Následoval lehčí pád a začátek stíhací jízdy z posledního místa.

Během jízdy se mi podařilo probojovat na 6. místo.

A celkově jsem pomohl teamu k získání celkového 2. místa.

Se závodem jsem velmi spokojený, na motorce jsem se cítil perfektně a byla to skvělá tečka za ne příliš příznivou sezonou.

Teď už mě čeká jen příprava na sezonu 2017, která jak to tak vypadá s sebou přinese několik změn.

Více se dozvíte již brzy, tak sledujte můj web :)

Příprava v plném proudu…

[2.2.2017]

I přes to že tady u nás v Čechách podmínky vůbec nesvědčí  přípravě na motorce, tak se snažím na ní pravidelně sedět  a tak jezdím za lepším počasím do Itálie. Tam jsou podmínky celkem ideální .

Sezona se rychle blíží,  tak se příprava krátí, ale vše jde tím správným směrem.

-FS201

Stopka minimálně do začátku sezony...

[13.2.2017]

O uplynulém víkendu jsem se chystal startovat na Mezinárodním mistrovství Itálie v Ottobianu, do Itálie jsem odcestoval už o týden dřív, bohužel se koncem týdne objevili nečekané zdravotní komplikace a já se urychleně vracel do ČR přímo na operační sál s akutním zánětem slepého střeva, dle lékařů jsem přijel na poslední chvíli a byla jen otázka hodin a mohlo se vše mnohem více zkomplikovat.

Momentálně čekám na propuštění do domácího léčení, kdy mám jasnou stopku minimálně na 6 týdnu...

Takže bohužel ani začátek této sezony pro mě není bez komplikaci.

A je otázkou zda ho vůbec stihnu...

MOTOSALON

[20.2.2017]

Nejbližší akce, kde mě můžete potkat je MOTOSALON v Letňanech.

Rozhovor a autogramiáda v sobotu  4. 3. v 16:30 na pódiu v pavilonu č. 4.

Více informací naleznete v tiskové zprávě zde.

Nezapoměťe využít první možnosti, kde můžete okouknout mojí dvoutaktní ČZ300, na které budu tuto sezónu závodit. J

Rozhovor pro  silničnímotorky.cz

[7.3.2017]

o víkendu na MOTOSALONU v Letňanech jsem poskytl mnoho rozhovoru pro různé noviny, magazíny a internetové portály.

Zde je k nahlédnutí rozhovor pro silnicnimotorky.cz

Balím na MMČR

[21.4.2017]

Přípravy na můj první letošní závod jsou v plném proudu.

V neděli se uvidíme na MMČR V Dalečíně.

Jste zvědavý jak obstojí moje ČZ300 2T v konkurenci 450?

Doražte se kouknout a fandit :)

MMČR Dalečín

[24.4.2017]

První závod této sezóny mám za sebou. Nebylo to vůbec jednoduché, zima, sníh, slunce, déšť - typické aprílové počasí. Trať byla také velmi těžká a rychlá a po mé dvou měsíční pauze jsem se a tím celkem pral, stále je velmi znát výpadek přípravy na motorce a ve fyzické přípravě. Před sebou mám tedy stále hodně tvrdé práce a věřím, že na dalším závodě budu zase o něco silnější.

S dnešním 15. místem se určitě nehodlám spokojit.

EMX300 Teutschenthal

[21.5.2017]

První závod seriálu EMX300 mám za sebou.

I přes nástrahy počasí, kdy se v pátek večer přihnal ukrutný příval deště a krupobití, depo se během několika minut zaplavilo a místy jsme se brodili i  pul metrovou hladinou vody o trati ani nemluvě se závody nakonec podařilo odjet.

Sobotní dopolední program treninků byl zrušen a přesunut na odpoledne.

Trať byla zpočátku velmi blátivá a těžká, v podstatě jednokolejná. Kvalifikaci se mi proto podařilo urvat jen 20. místo.

Do první jízdy jsem neměl moc vydařený start a  začínal jsem kolem 25. místa, ale chytil jsem slušné tempo a postupně se prokousával dopředu. V cíli jsem byl jako 8.

Což je pro mě dobrý výsledek.

Druhá jízda opět špatný start kolem 20. místa, po dvou kolech jsem musel pro závadu předních vidlic odstoupit ze závodu a 14. místa.

Hodně mě problém s technikou zamrzel, měl jsem nasazené skvělé tempo a věřím, že bych závod dokončil minimálně stejně jako v první jízdě.

Bohužel i tyto chvíle k tomuto sportu patří.

Důležité je vždy odjíždět ze závodů ve zdraví.

Další závod seriálu EMX300 se jede 24.-25.6 v Italském písčitém Ottobianu.

Nejbližší závod je MMČR v Pacově 4.6. kam se moc těším.

Tak doražte mrknout :)

banner web sponsori 2020.jpg

PARTNEŘI

• Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon

© 2015 - 2020 FRANTIŠEK SMOLA                                                                                   webdesign: Radek Weigl / editor:  ZS